Groots in specialistische bedrukkingen

Overleeft drukwerk het digitale tijdperk?

Overleeft drukwerk het digitale tijdperk?

Die vraag wordt nog wel eens gesteld. De nee/nee-sticker of de ja/ja op de brievenbus heeft ook echt wel gezorgd voor minder drukwerk. Maar aan de andere kant: juist door die sticker, weet je zeker dat het foldermateriaal dat wél bezorgd wordt, ook wordt gewaardeerd.
Bovendien hebben sommige bedrijven regelmatig behoefte aan flyers of folders die aan de klant kunnen worden meegegeven. Als toelichting bij een product, dienst of als aanvullende informatie. Zelfs webshops die puur digitaal overleven, gebruiken flyers en hand-outs bij hun bestellingen.
Zo maken wij ook steeds weer wisselende flyers voor de Rabobank in onze regio. Hun eigen communicatieafdeling levert het materiaal aan, geven de aantallen door en wij zorgen dat het tiptop gedrukt wordt afgeleverd. Daardoor vermijden zij stapels voorraad van verouderde informatie, en wij zorgen bij dit soort terugkerende producten een snelle service en een scherp tarief.
Wil je ook zoiets? Minder bulk en meer op maat? Bel Martin voor een offerte.